yogho

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Millan - 31 december 2012 17:06

Shoo! 


Sitter in Cassies place nu och sitter och glor medan den lilla apan plattar mitt hår    Har hållt på och fixat me de hela dan men de har bara sett helt koko ut , tur att man har Cassie   


Ska fira nyår med hennes familj i år!    De e som min lilla "extra"-familj , hehe! 


Så sitter nu typ och taggar inför 2013! har lovat mig själv att de  ska bli bästa året ever!  Får se hur de går   



Från oss alla till er alla , ett riktigt gott nytt år! 


 



old pic på mig och Apmyggan  


Av Millan - 31 december 2012 08:45

Min syrra gjorde en "årsgrej" förra året om 2011. Då kan väl jag va  lagom smart att kopiera och göra om 2012 ? heheh!


1. Gjorde du något i år som du inte gjort förut?

Var i Cypern , var i Holland , började ny skola , började plugga japanska , uppträdde i skolan på fetaste julshowen , började gå hos en kurator, avlivade min kanin (BUHU)    osv. 


2. Höll du några av dina nyårslöften?

HÖHÖ!  antagligen inte.Jag har alltid nyårslöften men jag kommer aldrig ihåg dem


3. Blev några av dina vänner föräldrar i år ?

Hahaha aa! Jag och Linni blev gemensamma föräldrar till Hjalmar och Stina! 


 


4. Dog någon i år som stod dig nära?

Min kanin Oliver dog i våras. Vet inte om det räknas som "någon som stod mig nära" men jag grät i allafall i två dygn  


5. Vilka länder besökte du ?

Cypern , Norge o Holland!   


6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha 2013 ?

Stark Självkänsla och vara glad och kreativ, och en cool hobby och en ascool ny stil   



7.Vilka datum 2012 kommer du alltid att minnas ?

Haha tror bara jag vill glömma året helt. Men typ 3 augusti-10 augusti!   


8. Vad var din största framgång 2012 ?

Har snarare bara backat bakåt, men jag vågade börja gå till kuratorn! Det är ja ganska stolt över! Och att jag vågade sjunga inför publik !  Och att jag har vågat öppna mig om mitt japanintresse för min familj  och att jag har vågat bli lite mer "alternativ" i min stil


9. största misstag ?

Att inte byta klass när jag hade chansen och att jag litade på "henne" igen


10.Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inget som är värt att berätta iallafall! Eller jo!! Jag brände mig på en brödrost i vintras och jag har fortfarande ett brännmärke! hahah ! 


11. Bästa köpet ?

Två tröjor, och en yu gi oh GX box haha!


12. vad spenderade du mest pengar på?

Godis i Cypern! Haha


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Helena ,Emme och Cassie har lyst upp min värld många gånger!


14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2012 ?

Firework


15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med året innan?

Ledsnare!  Har nästan inte vart glad alls! Men jag i will be back on track! Fast dem senaste dagarna/veckorna har vart ganska grymma! , bra tecken ?   


16. Vad önskar du att du hade gjort mer ?

Dra in till stan och glida runt där 


17.Vad önskar du att du hade gjort mindre?

Tänka på problem


18. Hur tillbringade du julen?

Hemma med familjen


19. Blev du kär i år ?

Har vart kär i samma grabb i typ två år . Så nja.. MEN jag har fått en kändiscrush på Yohio!   


20 . Favoritprogram på tv?

Yu gi oh GX!   


21. Bästa boken du läste i år ?

HUNGER GAMES


22. Största musikaliska upptäckten?

Gjort typ 123242342334324234234242342424 olika upptäckter, men de största var väl Seremedy och Yohio!


23.Något du önskade dig när du fyllde år och fick ?

Min äppletelefon!


24. Något du önskade dig men inte fick ? 

En piercing! BUHU! 


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2012 ?

Sov hos Hellan, käka , drog till scoutern


26. finns det något somhade gjort ditt år bättre ?

aa mycket!


27. Hur skulle du beskriva din stil under 2012?

Från vanliga tråkkläder till ett bittert försök till en alternativare stil, hehe


28.Vad fick dig att må bra ?

Musik, Helena , Emme , Cassie och Jackson


29.Vilken kändis var du mestsugen på?'

Yohio


30.vem saknade du ?

Morgan ! och i början Oliver


31. Vilka var dem bästa nya människorna du träffa?

Vicky , amanda, Nathalie, Zehra , Fredde , Ellin och Nikolas   






Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Skapa flashcards