yogho

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Millan - 18 december 2012 22:38

Hallo!!!


Har haft fullt upp idah och igår! Igår va  julshowen så jäkla grymt asså!    Fast blev grymt trött  så på den sena showen så låg jagoch småsov på golvet medans jag väntade på min tur! Hehhehe! Sen kom jag hem halv 11.


Imorse vaknade jag helt däckad , haha! Har aldrig vart så trött !Ville egentligen sova heela  dagen .  Mitt hår var helt crazy efter all hårspray igår och jag såg ut som en padda!!! Men jag drog iväg iaf . Efter skolan drog jag till Hellan sen drog vi till tumba så jag kunde handla en julklapp till Cassie. Sen satt jag och Hellan och fikade och hade allmänt lilla-stora syster snack. Lite senare drog jag , Hellan och mamma tilll ikea. HÖHÖ! 


Imorn ska vi först ha avslutning i skolan. Sen ska jag , Cassie , Mimmi dra hem till Linni och ha julmys! Hehhheeheehhe!! 


 


hahahah! Hannah o Vilma igår! Dem snodde min data medans jag låg och sov! Elakt! 

Ni får skylla er själva era söta päron! ^^


Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Ovido - Quiz & Flashcards