yogho

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Millan - 2 december 2012 17:58

 


Av Millan - 2 december 2012 14:00

Idah försvann mina julkänslor. För mamma kom in och väckte mig för vi skulle tydligen vara samlade allihop när vi skulle tända första ljuset -.- Men jag va så lat så jag somna om. Sen typ tio minuter senare kommer pappa och säger att  jag ska skynda mig  då blir jag skitsur och tar en tändare jag redan har i mitt rum och går ut och tänder det där jäkla ljuset själv! Sen gick jag och la mig! Hahaha , bästa advent ever!!  



Idah ska jag bah vara hemma tror jag! Ska fråga mamma om vi kan dra iväg och göra någe juligt senare. Vet inte vad. Det får hon komma på . haha!  




 



Av Millan - 2 december 2012 13:58

Ett av de bästa sakerna med julen är att köpa paket och slå in dem! Sen när människorna får dem och blir skitglada ! Inget slå den känslan , hehehhehhe!   



  N

Nu ska jag sätta på julmusik och slå in paketen ja köpte igår(om jah bara kunde hittat min påse som jag tappade! BUHU)








Av Millan - 2 december 2012 13:48

I Torsdags levde jag och Cassie livet kan man säga. Hon färgade min utväxt och jag blekte hennes så det blev orange!    Sen gick hon hem och färga om det , så nu e hon jätte sööt!!! Ser ut som en liten mini Maria Montazami!!!    

(fast hon va söt i oranget hår oxå!!!!) 


MEN jag skulle absolut utmana ödet lite granna oxå och lät Cassie klippa lugg  på mig!! Sen fick jag panik och började klippa till den.. Och nu är jag men för livet! Hahaha! Måste gå med hårspännen och skit i två månader!!    Aja nu vet jag iaf att jag inte ska göra om det! Hahah!


 






Fail · Life

Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Skapa flashcards