yogho

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Millan - 1 december 2012 22:02

Hahahhaah!


Jag tror jag är världens bästa christmas lover!!    Var helt skakig imorse! hahaha! 

Första December! Allt börjar idah!  Julmusik , julsaker, mat och blablabla!!    Skiiitmyss!!

Jag och Cassie drog till stan idah iaf och letade julklappar. Även fast jag har bott i Stockholm hela mitt så går jag ändå typ ALLTID vilse!! Fast jag hittade rätt bra ändå! guldstjärna Millan!   (ååhh tacck)


Dock tappade jag en påse med en jättefin julklapp till min syrra i !!   Det är nått som bara kan hända mig! 



     

(Cassie tvinga mig krama en asaläskig gubbe  , jag är säker på att det var han som tog min påse!!!)

     



Hahahahahahaah btw så har jag förstört mitt hår!! Visar imorn   









Av Millan - 1 december 2012 09:00

         

Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Ovido - Quiz & Flashcards