yogho

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Millan - 28 november 2012 19:23

Helt oförberett fick vi reda på att vi skulle ta andra livmoderhalssprutan.  Har fortfarande ont efter den först liksom! Så hade bara liite panik när det var min tur! 


Sjuksyster: Lugna ner dig nu!

Millan: Nejnejnejnej!! Jag kommer dö!!

S : Nejnej ! 

M: Nej jag klarar det inte jag går nu *reser sig upp*

S: Nej du sitter kvar *puttar tebax* Ta djupa andetag nu!! 

M: *hyperväntilerar*


...

 


Sjuksyster: Nu är nålen inne , Nu kommer det göra jätteont! 

Millan : Tack -.- 


...

 

Millan: Seriöst jag känner när vaccinet rinner ner i armen!! 


...

 


Millan: Nu är det i fingrarna!!



Hatar sprutor!    Haha!


 

Av Millan - 28 november 2012 16:36

Drar ner till Centrum  nu med Cassie  !  Men det regnar så jag kommer antagligen inte bli världens gladaste. HÖHÖ! 


 

Av Millan - 28 november 2012 12:15

 

Av Millan - 28 november 2012 07:03

Hellu!! 


Idah är det Onsdag. Min sämst dah, vet inte varför men den är bara blää och jobbig!    Skit tråkigt! 

Slutar oxå sent och sen ska jag bara hem och plugga, BUHU!!  


Men ändå är jag ganska happy ändå!!    Tror jag kommer ha de grymt ändå!   


Kan även passa på att säga att jag hatar 95% av alla min kläder just nu!! Kan aldrig ha så awsome outfits som jag vill ha!! Så njuter extra idah då!  När jag äntligen hittade något som JAG tyckte va snyggt! Haha



 



Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Skapa flashcards