yogho

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Millan - 27 november 2012 20:06

Shoo!! 


Idah hade jag riktigt tråkigt hela dan! Inte för att jag satt och gjorde tråkiga uppgifter( för vi har typ inte fått jobba något!!! ) Uan jag var bara jäkligt rastlös!!     Efter skolan stack  jag , linni o Emma till gamla skolan (igen ^^)n  och hälsade på , gjorde bort oss osv. Sen gick jag och Linni till Ica och handla godis ! NOMNOM!!! 

Sen stack vi hem till henne och satt och snackade i några timmar! Haha vi har mkt roligare hemma  än i skolan! 

Vi skypade oxå med en kille som hon har börjat messa med som jag kände när jag var liiiten! Hans röst va skitkonstig! Haha!! konstigt, jag har inte sett honom på 7 år typ !   


Btw så har det regnat, HELA DAN!!!!! Orkar inte med skitväder för lir bara deprimerad och arg typ ! Haha!!! 


Förresten! Har ni sett hur jag ser ut när jag har tråkigt ? Om inte, kolla ner !   


 


Av Millan - 27 november 2012 15:45

 

Av Millan - 27 november 2012 10:07

varför sköter du inte skolan? 


Haha de gör ja ju !   


varför sitter du  och skriver på din mattelektion?


Haha! jag ha ingen aning, det är lite dumt iof


Lägg av att skriva och jobba istället , tönt! 

 


Jajajajaja jag ska, suris! 


  


Skrev de där till mig själv XD Haha!  Har ingen annan just nu som kan säga till mig! Nu ska jag börja vara duktig med mina uppgifter!  Haha!!    för jag är smart .. eller hur ? 



Av Millan - 27 november 2012 09:41

Shoo! 


La ut en bild på min nya son för ett tag sen! Nu har han fått en helt ny kropp och blivit filmstjärna!! Stoolt mor!! 

Jag och Linni satt och tog en massa bilder på honom och hans än-så-länge-flickvän Stina! 


Visst e dem söta ?   


 

Av Millan - 27 november 2012 06:45






Idah fyller min fina son (katt) 3 år!!    Världens bästaste!! Men jag vill ha tebax min kattunge igen!!    BUHU!!


 




 


Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Skapa flashcards