yogho

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Millan - 21 november 2012 20:25

Shoo!!


Kom på att jag inte skrivit något på hela dan , hehe! 

Men jag har för lite pepp och inspiration !! Inte bra!! Sitter och kollar caty.nu och försöker bli lite peppad och inspirerad.  


Iallafall så repade jag idah inför julshowen i skolan! Jag och några till ska spela bandet Timoteij och sjunga kom! Det var grymt kul ! Längtar  till nästa gång!! Dock glömde jagmin favvo hoodie i aulan och sen var jag för feg för att gå och hämta den   


Imorn ska alla sjuor till Södermalm och se nån teater. Dock sitter alla klasser i varsinn buss så jag får inte sitta med Cassie !!!! MEN jag tänker smita in till deras buss iallafall!! Try to stop me   


Har som sagt fett dåligt med inspiration nu så ni får en tråkigbild som jag ska ha till mitt svenskaprojekt. Hehe... 


 



NOMNOM!! 



btw. Har ni något tips på hur man kan få inspiration ? 

Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Ovido - Quiz & Flashcards