yogho

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Millan - 19 november 2012 21:42

Shoo! 


Insåg nyss att jag inte gjort ett "riktigt" inlägg idah. Hehe. Måste bli bättre på de , så ni vet vart ni har mig!   

Dagen var rätt bra , skittråkig iof . MEN jag känner att jag är världens grymmaste på matte , FÖR vi hade prov och det var plättlätt!!    Stoolt! 


Efter skolan hade jag utvecklingssamtal. Tror aldrig jag har skämts så mycke! Jag satt bara där och lyssna på när de andra diskutera min betyg osv. GAAH! Så tror jag att jag råkade somna ett tag där. Försvann i min egna lilla värld... hehe! 

Men vi kom fram till bra beslut tycker jag !    Och imorn ska jag vara socialare mot klassen och inte sitta instängd som en rädd liten sak , YEEY! Och ska sluta fokusera på att impa på "han" . Det blir ändå bara helt knas varenda gång!    Ska sätta fart att hitta en riktig grabb snart , fast är inte så intresserad just nu så ska vänta lite , haha! 


 


Av Millan - 19 november 2012 21:33

 


Av Millan - 19 november 2012 18:46

 

 

 

 



trött på att bli kär i sånna som jag har no chance on. Nästa gång jag blir kär ska det va någon som jag gillar! på riktigt!!!



Dear crush! I leave you now. But I wish you all happiness in the world. Have a great life!!     





Av Millan - 19 november 2012 10:00

 

Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Ovido - Quiz & Flashcards