yogho

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Millan - 18 november 2012 21:42

Filmen va bra faktiskt!!    Riktigt mysig! Franskan va inte alls jobbig att lyssna på ! Tvärtom! Sköönt! 


Men nu har jag ångest ! Insåg nyss att det är måndag imorn. 5 dar till i skolhelvetet! Och det kommer bli en skitvecka antagligen. Det räcker tydligen inte med att jag måste gå med en klass jag inte trivs i ! Ska har utvecklingssamtal , matteprov , möte hos kuratorn (som iof e ganska bra eftersom jag valt det själv ;) ) och sen har vi fullt med jobbiga äckliga , usch uppgifter som kommer ta hundra år att göra!!!! 



Har ingen lust alls! vill sova istället! Hehe!    Min hjärna kommer kollapsa!!!


 



Muntrar upp mig själv med den här låten!    Min nya favvidisneysak! 



Av Millan - 18 november 2012 17:10

En grej jag har velat ha ett tag nu är läppiercing! Tycker det är gaalet snyggt!    

Hoppas mina föräldrar snart kan fatta de oxå! 

Ska försöka tjata på dem lite nu . Mest pappa , han brukar vara den svaga länken i sånt   


Dock vet jag inte vad som är snyggast , en ring eller två pluppar . 


   

Life · Want
Av Millan - 18 november 2012 15:46

Hann inte se på Yu gi oh GX igår!!!!! Fattar inte hur jag lyckkas!! För först när jag skulle se så kom mamma och skulle ha den datorn jag hade!! Sen satte jag mig vid en annan och hann se typ 4 minuter  , sen ringde Cassie och så sov hon här!!!  De va ju oxå skitkul , men jag ville verkligen se Yu Gi OH !! BUHU! Har typ aldrig tid på vardagarna för att det är så mkt plugg!!!    BLÄÄ! 



Ska iaf dra iväg på bio med mamma och Hellan nu och se "En oväntad vänskap" . Verkar skitbra bara att de pratar på franska.. Jag går ju på franska tre timmar totalt i veckan så det hade vart nice att slippa det för ett litet tag    Gillar inte det språket speciellt! 

Menmen! får väl hålla för öronen eller någonting eller så får jag bara stå ut!   


 



Sitter och lyssnar på Kyary Pamyu Pamyu Igen! Har drogat hennes musik hela helgen!   




Life · MUSIC
Av Millan - 18 november 2012 12:08

Hahaha! Förutom mitt lilla "självmordstips" till Cassie som jag skrev i veckan finns det visst ännu knäppare sätt att dö på.    



Nog roligaste videon jag sett !   


Samtidigt har det ju ett bra budskap . Att det är dummast att dö av tåget , det var nog det som gjorde hela videon !   

Life · MUSIC · Videos

Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Skapa flashcards