yogho

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Millan - 6 november 2012 21:49

 


Nu ska ja lämna de bakom mig och BARA blicka framåt!   

Av Millan - 6 november 2012 14:53

Tjenasörru!


DEt här har jag redan kommit fram till den här veckan:


* Jag gillar "han" väldigt mycke! <3


* Jag suger på Badminton


* Jag svär gaalet mycke   


* Jag ska sluta med löshår  


* Jag pratar gaalet mycke! Fattar inte hur min kompisar pallar!   


* Jag äälskar Yu gi oh GX

* Jag är beroende av att kolla på Yu gi oh GX!


* Jag suger på att sy   


På bilden idah gjorde jag och Linni en "stopmotion" med en massa smileys! Haha ! De blev rätt bra!!    Annats har jag var skitseg! Har inte orkat mycket alls. Förutom på idrotten när vi spelade Badminton! Kommer antagligen inte bli miljonär på den sporten asså.. 

Vi körde typ "king" fast med Badminton istället. Jag träffade aldrig den där saken!!! Och när jag träffade den kom den antagligen i eller under nätet!!! Sen när jag äntligen blev king kunde jag inte serva så jag fick inte va de längre    

Sen håller jag på att bli gaalen på min mentor! Hon skulle för över två veckor sen kolla upp med skolledningen om jag och Linni kunde byta till Cassies klass istället! en skulle hon skicka meddelande när hon gjort de osv. Har hon gjort de ? NEEJ!!! GAAAH!!


 


Resten av idah ska jag träna på att rita manga! Har inte ritat på hundra år typ så måste börja igen    Sjuukt kul! 

Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Skapa flashcards