yogho

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Millan - 4 november 2012 14:32

Shoo! 


Kvällen igår med Cassie va apgrym! vi sov i min syrras lägenhet och käka taco och godis så vi höll på att spy!   MEN meningen va att vi skulle ha "halloween" firande och titta på läskiga filmer! HAHA ! de gjorde vi ju inte! Vi kolla på battle royal  (japaner som dödar varandra) , de va den enda "läskiga" fast den va mest kul!   

Sen såg vi på Full Frys!! (en komediserie) och Jockiboi! HAHA! 


Vi skulle egentligen sett på SAW men det vågade vi inte.. BRa Halloween va ? 

Men vi hade kul ändå och somnade typ 4 imorse! Så är aptrött och håller på att dö nu!  Vill egentligen sova hela dan men jag har apmycke att göra! Suck!


Såhär pepp var vi från början : 


   


btw så tror jag att jag aldrig mer vill se godis! Inte idah iaf... 

Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Ovido - Quiz & Flashcards