yogho

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Kortis

Av Millan - 23 oktober 2012 20:44

En sak som ja e jävligt trött på e att bli kallad lång!! När jag var liten var jag mycket längre än alla andra och då var det kul .  När jag gick i trean var jag 158 cm!! det är jag lite stolt över , men det var ju för fan för 4 år sen!


Nu e jag kortare än de flesta. Men ÄNDÅ är jag typ känd som den "långa" tjejen. ALLTID när folk ska beskriva mig så skriver dem "du är lång och...." tom mina närmsta kompisar skriver så! VARFÖT?!

Jag har väl lite mer personlighet än så ? För om det är det så är det jävligt tragiskt. Även fast jag inte har någon självkänsla alls och vill gråta varenda gång jag göra något fel så VET jag att jag är mer än bara lång! 


Inom mig växer en "ballong" fylld av ideer, planer, o drömmar. Och när det spricker (vilket kommer vara SNART)  så kommer ni glömma min längd! 


Så sluta kalla mig lång varenda jävla gång! Förstår att det är svårt att komma på något när man inte känner mig så bra,  MEN ha lite mer fantasi! Snäääällla !



OCH för att göra det mindre komplicerat : jag är 170 cm!!

 
 
Ingen bild

Emma

25 oktober 2012 18:18

Jag förstår dejj! Är näst längst i klassen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Millan - 2 januari 2013 14:57

Japp! Har tröttnat på bloggplatsen och ska ta att testa devote ett tag. Tror jag stannar där    Designen och så är inte riktigt klar ska bara fixa lite till men orkar inte vänta att länka den så jag gör de nu.   Så om ni vill hitta mig i fortsätt...

Av Millan - 1 januari 2013 14:13


Tjaba!    2013 idah då!! Fan äntligen! Trodde aldrig 2012 skulle ta slut. hehe   Men vi hade skitkul igår iaf    Förutom att  datanörden Cassie inte kunde hålla sig ifrån sin data , menmen    Vi va uppe till typ 7 imorse sen käka vi frukost o...

Av Millan - 31 december 2012 17:06


Shoo!    Sitter in Cassies place nu och sitter och glor medan den lilla apan plattar mitt hår    Har hållt på och fixat me de hela dan men de har bara sett helt koko ut , tur att man har Cassie      Ska fira nyår med hennes familj i år!    De...

Av Millan - 31 december 2012 08:45


Min syrra gjorde en "årsgrej" förra året om 2011. Då kan väl jag va  lagom smart att kopiera och göra om 2012 ? heheh! 1. Gjorde du något i år som du inte gjort förut? Var i Cypern , var i Holland , började ny skola , började plugga japanska ,...

Av Millan - 30 december 2012 16:06

Hallo!!   Har blivitvan vid att inte blogga nu så höll på att glömma bloggen helt igen. hehe händer inte så mycke i mitt tråkiga liv idah, försökte måla yin o yang naglar , fast det ser lite mer ut som fågelskit ihop    smetat. Bra Millan.   ...

Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Ovido - Quiz & Flashcards