yogho

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Millan - 18 oktober 2012 18:13

Idah skulle jag och Linni ha "shrektema" för vi har alltid olika teman på torsdagar. Hon skulle va Fiona och jag skulle vara Shrek!  Jag hade inte så bra kläder så jag målade mitt ansikte blått (hade ingen grön färg BUHU) igår och idah var det typ helt borta men jag fick inte bort de andra!!!!!

Så jag har gått omkring med kläder som jag inte alls gillar och med mögligt ansikte hela dan! Jääättefräscht ;) ! Sen skulle Linni ha en grön klänning som Fiona har . Men nepp! Inte ensa en fläta!!!! Har gått omkring och skrikit på henne hela dagen om att hon skulle fläta håret. Suck!

Sen var det nån jävel som hade stoppat ett tuggummi på golvet utanför mitt skåp och jag hade sett det förut mensen tänkte jag inte på det! Och gissa vad. Aja sluta med att jag fick gå hem med ett tuggummi på knät. Helmysigt! 

Nu ska jag plugga. Men jag har skitont i halsen och låter som nån häxa så får se  hur mycket jag orkar   

Ska ta reda på vilken jävel det var som smittade mig! Kanske samma jävel som stoppade tuggummit utanför mitt skåp ? 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Skapa flashcards