yogho

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Millan - 16 oktober 2012 15:35

Hallo!

 

Har precis fixat klart mig , eller a nästan    Ska på nån kinabuffe  med mamma , Hellan och några till , ville först inte följa med men nu sk jag de hehe! Det är ju glassbuffe till efterrätt     

 

Fick nån skum ide idah om att jag ska testa vara vegetarian. Venne vart den iden kom ifrån men så e de iaf! Idah i skolan när mina kompisar satt och åt nån köttgryta (som vi iof har fått i två veckor nu) satt jag och åt nån grönsaksgratäng! som faktiskt var ganska god! 

MEN ska även äta kött ikväll    Måste ju liksom för asiatisk mat e sjukt gott och det kanske inte blir samma sak om man äter aa ni vet vad. 

 


 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Shoo!
Jag heter Millan och är en ganska crazy chey som är rätt soft och älskar Japan! Men jag har världens sämsta självkänsla och har precis börjat högstadiet , bra kombi va ?
I bloggen hittar du : knas, musik, anime, manga , stil , godis och ostbågar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.animemarket.se/


Ovido - Quiz & Flashcards